En waar blog jij over, Wilbert?

 

Wanneer mijn opdrachtgevers een nieuwe website willen adviseer ik ze altijd om ook te gaan bloggen (als ze dat al niet deden ;-))

''Dat is goed voor de conversie naar je website'' zeg ik dan.

 

Waar moet ik het dan over hebben? En zitten mijn klanten daar wel op te wachten?

Deze vragen kan ik nog wel pareren met: Jij bent de vakman, vakvrouw. Jij bent de specialist en een autoriteit. Jouw klanten willen je graag online nog beter leren kennen zijn gek op ''gratis'' relevante informatie en tips. En van het ene (het lezen van je webblog) komt het ander (ze gunnen jou hun mening, hun commentaar, hun tips, hun uitdaging, jouw volgende klus)

 

En waar blog jij dan over Wilbert?

Oeps! Ik adviseer om te gaan bloggen en doet dat dus zelf niet. Tot vandaag!

 

Eerst even voorstellen.

Mijn naam is Wilbert Ebbers en lever dagelijks een bijdrage aan mooie innovaties en vernieuwingen in twee, op het oog, heel verschillende branches.

Namelijk in online marketing en verrassing, de bouw- en vastgoedbranche. Er zijn overeenkomsten. Allebei de branche hebben veel vakspecialisten en een gebrek aan systeemintegrators en in beide branches zie ik klanten worstelen met hun wens om progressie willen maken, maar niet weten hoe.

Combineer dat met mijn voortdurende hang naar vernieuwing, mijn talent in het ordenen van hoofd- en bijzaken en zie daar, de gedreven en vasthoudende adviseur en bouwer van zowel websites, webwinkels en vastgoed. Het is super gaaf om de trends en ontwikkelingen in de ene branche waar mogelijk toe te passen in de andere. 

 

Waarom bloggen? 

Het antwoord op deze vraag is al goed te lezen in de tekst hierboven. Ik som het nog even op:

Het levert meer conversie. Omdat er relevante content (inhoud) wordt geboden komen (potentiële) klanten graag en vaker op de website.

Niets leuker dan kennis delen. Tips te geven. Trends aan te reiken.

Een blog geeft de lezer meer inzicht in de passies en kwaliteiten van schrijver.

(Potentiële) klanten zijn gek op gratis tips.

Van het ene komt het andere.

En waarover dan?

In de blogs op de website van buro teckel (die naam vraagt ook om een verklaring, maar dat komt later) ga ik je helpen om de relevantie van een goede website in te zien en aantonen dat jou onderneming of organisatie (met behulp van de website) meer kan betekenen voor je (potentiële) klanten.

 

Waarom zou jij mijn blog willen lezen?

Er is heel veel informatie beschikbaar en dan zie je heel snel door de bomen het bos niet meer. Ik wil je gids zijn en deel graag mijn kennis.  

 

Hoe komen wij in contact?

Dat is niet moeilijk. We zijn al in contact. Ik schreef dit eerste blog en jij hebt het aangeklikt en gelezen. Dankjewel.

Wil je reageren op dit blog? Nieuwsgierig geworden? Heb je tips voor mij? Laat het mij weten door hieronder je commentaar te geven. Alvast bedankt.

 

Buro Teckel | Wilbert 

 

 

(P.s. Mijn volgende blog gaat over bedrijfsnamen en websitenamen en daarbij zal ik uit de doeken doen wat waarom ik voor de naam ''buro teckel'' heb gekozen.)

 

Commentaren: 0 (Discussie gesloten)
    Er zijn nog geen commentaren.